خرید اینترنتی پاکت های بسته بندی پله نوروزخان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاکت بسته‌بندی کود، سم و بذر کشاورزی

دسته بندی ها : بسته بندی ۲۸ مهر ۱۴۰۰ 3286 بازدید

بسته‌بندی امروزه در صنایع مختلف اهمیت بسزایی دارد، به نحوی که ممکن است یک شرکت تولیدی به دلیل صرف زمان و هزینه  روی طراحی و بسته‌بندی کود و سم شیمیایی و بذر کشاورزی از سایر شرکت‌ها  که اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند پیشی گرفته و فروش بیشتری را تجربه کند. البته لازم به ذکر است طراحی و بسته‌بندی مناسب محصولاتی مانند کود کشاورزی، مزیت نبوده بلکه ضروری و لازم است.

 

اهمیت و مزایای بسته‌بندی در محصولات کشاورزی

 

اهمیت و مزایای بسته‌بندی در محصولات کشاورزی

حتما می‌دانید که کلیه گیاهان برای رشد مناسب و گل‌دادن به خاکی مناسب و حاوی مواد مغذی نیاز دارند که اغلب این مواد مغذی، در خاک گلدان‌ها و باغچه‌ها وجود نداشته و یا به مقدارمناسب و کافی نیست. به همین علت می‌بایست به گیاهان خود کود شیمیایی بدهیم تا کمبود مواد مغذی در خاک گلدان و گیاه‌ها جبران شود.

پاکت‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی ایستاده زیپدار، پاکت‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی بغل کاست و پاکت‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی باکس پوچ در دنیای امروز یکی از پرمصرفترین انواع بسته‌بندی در صنعت کشاورزی و بسته‌بندی جهان است.

استفاده از پاکت‌های بسته‌بندی در محصولات کشاورزی فرآیند حمل و نقل محصولات و باز کردن و استفاده را آسان تر خواهد کرد.

پاکت مناسب بسته‌بندی محصولاتی نظیر کود، سم و بذر کشاورزی و … را می توان از دسته بندی پاکت‌های ایستاده زیپدار، بغل کاست و باکس‌پوچ چندلایه انتخاب نموده تا برای بسته‌بندی انواع دانه‌ها، بذر گیاهان، میوه‌جات و صیفی‌جات، انواع کودهای شیمیایی، سموم کشاورزی، علف‌کش‌ها، آفت کش‌ها و … استفاده گردد.

با استفاده از پاکت‌های بسته‌بندی مناسب محصولات کشاورزی و باغبانی چندلایه، طول عمر و میزان نگهداری محصولات افزایش یافته و محصول بسته‌بندی درمقابل اکسیژن و رطوبت ایمن خواهد ماند. همچنین محصولات درمقابل پارگی و سوراخ شدن بهتر محافظت می‌شود.

پاکت‌های بسته‌بندی کودهای شیمیایی و کشاورزی حساس ودارای اهمیت زیادی هستند، زیرا در صورت بی کیفیت بودن پاکت و پاره شدن به دلیل پودر بودن کودهای شیمیایی باعث به هدر رفتن و اضافه شدن هزینه‌ها می‌گردد. بنابراین این محصولات نیاز به بسته‌بندی با ظرفیت و استحکام بالا دارند.

کودها بر اساس قیمت به دو دسته کود ارزان و کود گران تقسیم می‌شوند یکی از معروفترین کودهای شیمیایی کودهای مونو پتاسیم فسفات یا همان MPK است که در اوزان 5 و 10 و 20 کیلوگرمی بسته‌بندی می‌شوند.

 

پاکت‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی بر اساس آنالیز

تا کنون در صنعت بسته‌بندی برای کودهای شیمیایی از پاکت‌های شفاف متالایز برای بسته‌بندی خاک گل و کودهای ارزان، بسته‌بندی با سایزهای کوچک برای کودهای خانگی و از پاکت‌های ایستاده زیپدار پنجره دار و یا سه لایه متالایز فویل نیز برای بسته‌بندی کود شیمیایی استفاده شده است.

پرفروش ترین و محبوب ترین پاکت بسته‌بندی کود شیمیایی برای وزن یک کیلوگرم است که از پاکت‌های ایستاده زیپدار و پاکت باکس پوچ استفاده می‌شود.

در صنایع چاپ و بسته‌بندی پوشش آرای نیکان (پان)  افتخار داریم تا کنون به صورت اختصاصی برای مجموعه آریا شیمی، در سایز 16*6 سانتیمتر برای سم ویژه آفت گندم، پاکت بغل کاست سایز 35*15 و 38*15 و پاکت بغل کاست سایز 50*25 برای 10 کیلوگرم تولید کرده‌ایم.

مشاهده پاکت‌های تولید شده محصولات کشاورزی در صنایع چاپ و بسته‌بندی پوشش آرای نیکان (پان)

همچنین افتخار همکاری با برند سیوکس با تولید پاکت‌های باکس پوچ اختصاصی برای بسته‌بندی کود کشاورزی و مجموعه خزر کود با تولید پاکت‌های ایستاده زیپدار جهت بسته‌بندی کود کشاورزی را داشته‌ایم.

در خصوص آنالیز پاکت‌های مناسب جهت بسته‌بندی کود کشاورزی و سم شیمیایی نیز استقبال اکثر تولیدکنندگان پاکت‌های سه لایه فویل آلومینیوم است اما به دلیل افزایش قیمت آلومینیوم و کود کشاورزی و هزینه های تامین، از پاکت‌های سه لایه متالایز با آنالیز

پلی استر، پلی استر متالایز و پلی اتیلن بیشتر استفاده می‌گردد.

 

پاکت‌های مناسب برای بسته‌بندی کودهای شیمیایی

پیشنهاد ما در فروشگاه اینترنتی پله نوروزخان پاکت باکس پوچ سایز 26*14 و 28*17 و پاکت‌های ایستاده زیپ دار 29*20، متناسب با حجیم بودن کود بوده که جزء پرفروشترین  و پرمصرف‌ترین هاست.

برای کودهای خانگی پاکت ایستاده زیپدار سایز 19*12 و19*14 و پاکت باکس پوچ سایز20*12، مناسب بوده و پیشنهاد می‌گردد.

تنوع سایز و تنوع رنگ پاکت‌ها یکی از ویژگی‌های سایت پاکت‌های بسته‌بندی پله نوروزخان علاوه بر ارسال رایگان است.

ضمن اینکه پاکت‌های بسته‌بندی کود و سم کشاورزی و بذر همگی عایق رطوبت بوده و در برابر عبور هوا، نور و اکسیژن مقاوم هستند. (دقت شود که از عبارت مقاوم استفاده شده است چرا که نور از متالایز عبور می کند.)

پاکت‌های مناسب بذر کشاورزی و کود و سموم شیمیایی می‌بایست از محیط زیست محافظ نموده و تجزیه‌پذیر باشند.

 

فروش آنلاین پاکت بسته‌بندی مناسب کود کشاورزی، سم شیمیایی و بذر کشاورزی

ما در تهیه پاکت‌های مناسب بسته‌بندی محصولات کشاورزی اعم از کود، سم، بذر، خاک و ابزار کشاورزی در تعداد کم همراه با چاپ طرح و نوشته شما توانمندی بالایی در برآورده کردن نیازهای شما را داریم. تا محصولات شما در کوتاهترین زمان و قیمت مناسب و با ارسال رایگان ارسال گردد.

در فروشگاه اینترنتی پله نوروزخان برای بسته‌بندی بذر کشاورزی، کود و سموم شیمایی یک دسته‌بندی ویژه در نظرگرفته شده است که می‌توانید با مراجعه به این دسته‌بندی پاکت‌های مناسب بسته‌بندی کود و سموم شیمیایی، بذر کشاورزی بیش از 25 پاکت را مشاهده نمایید و سفارش خود را با حداقل میزان خرید 5 کیلو به صورت چاپ‌دار در اندازه و رنگ‌های مختلف ثبت نمایید و بصورت رایگان در محل خود دریافت نمایید.

برای مشتریانی که اولین خرید خود را در فروشگاه آنلاین پله نوروزخان ثبت می‌نمایند تا مبلغ 200.000 تومان تخفیف به صورت خودکار اعمال خواهد شد.

در راستای تامین پاکت مورد نیاز شما امکان دریافت نمونه بر اساس محصولات شما نیز وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به صفحه درخواست ارسال نمونه پاکت و تکمیل فرم مورد نظر پاکت‌های مناسب و پیشنهادی را دریافت نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید پاکت‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی اعم از بذر کشاورزی، کود وسموم شیمیایی از طریق چت آنلاین سایت فروش پاکت پله نوروزخان با ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید راهنما ثبت سفارش و خرید، قوانین و مقررات سایت و سوالات رایج ( متداول) کاربران را به صورت کامل و با دقت مطالعه نمایید. ضمنا شما می توانید سوال‌ها و نظرات خود را در بخش نظرات برای ما ارسال نمائید.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین‌آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت‌ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی‌ارتباط با موضوع سایت مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه

    فروشگاه اینترنتی پله نوروزخان

    بسته‌بندی مهمترین بخش در فرآیند تولید (خلق) تا تحویل یک محصول به مصرف‌کننده نهائی به شمار می‌آید و اولین چیزی است که مشتری آن را می‌بیند و اولین تاثیر برند تجاری شما در چشم و ذهن بیننده خواهد بود.

    logo-samandehi

    کلیه حقوق مادی و معنوی وب‌سایت متعلق به صنایع بسته بندی پوشش آرای نیکان است.

    0