خرید اینترنتی پاکت های بسته بندی پله نوروزخان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سیاست حفظ حریم خصوصی

مشتریان پله نوروزخان برای خرید، ارسال نظرات و دستیابی به برخی امکانات دیگر سایت، نیازمند ثبت نام در سایت و ورود اطلاعات خود هستند. پله نوروزخان با احترام به حریم شخصی مشتریان تلاش می‌کند تا خدماتی امن را در اختیار شما مشتریان گرامی بگذارد.

اطلاعاتی مورد نیاز شامل آدرس، شماره تلفن و آدرس ایمیل شماست. همچنین مطابق با قوانین تجارت الکترونیک و قانون‌هایی که در روند خرید وجود دارد (فاکتور رسمی، گواهی ارزش افزوده و …)، ثبت نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی ونام شرکت،کد اقتصادی و شناسه ملی برای مشتریان حقوقی الزامی است.

تمامی آدرس، ایمیل و شماره تلفن‌هایی که شما در سایت وارد می‌کنید به منزله تایید از جانب شماست و همه تعاملات پله نوروزخان با شما از طریق آن‌ها صورت خواهد گرفت. در صورتی که این اطلاعات به طور کامل وارد نشده باشد، پله نوروزخان از شما اطلاعات بیشتری می‌خواهد.

پله نوروزخان ممکن است برای انجام برخی تحقیقات یا ارتباط با مشتریان از این اطلاعات استفاده کند و یا برای در جریان گذاشتن مشتریان از آخرین اخبار و محصولات پیام‌هایی را برای شما ازطریق ویا پیام کوتاه ارسال نماید. در صورتی که تمایلی به دریافت آن‌ها نداشته باشید می‌توانید عضویت در خبرنامه را کنسل کنید.

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری برعهده کاربر است. در صورتی که هریک از اطلاعات شما نظیر شماره تماس تان تغییر یافت، به پروفایل خود رفته و آن را به روز کنید.

پله نوروزخان نیز همانند سایر وب سایت ها از جمع آوری IP وکوکی ها استفاده می کند، اما پروتکل،سرور و لایه های امنیتی پله نوروزخان و روش های مناسب مدیریت داده ها، از اطلاعات کاربران محافظت می نماید.

اطلاعات شما به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمان دیگری قرار نخواهد گرفت و به صورت محرمانه حفظ و نگهداری خواهد شد مگر اینکه حکمی از جانب مراجع قانونی صادر گردد.

پله نوروزخان در حفظ حریم شخصی شما و نگهداری از اطلاعات شخصی شما نهایت سعی خود را خواهد کرد تا شما با اطمینان خرید نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال لطفا باشماره زیر ارتباط برقرار نمایید.

تلفن تماس : 88194130-021
زمان پاسخگویی:
شنبه تا چهارشنبه : 8:30 تا 16:30
پنجشنبه ها : 8:30 تا 12:30

جدول تعداد در یک کیلوگرم

0